Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

La Policia Nacional estudia el cas i assenyala que totes les línies d'investigació estan obertes per esclarir els fets
Imatge dels Bombers d'Eivissa en un dels moments de la recuperació del cos.
24Els Bombers d’Eivissa han participat en la recuperació del cos d’un home que, segons les primeres hipòtesis, vivia en una cova de la costa de Vila. Els Bombers van rebre l’avís de la Policia Nacional, que no podia accedir a la persona morta per la dificultat de la zona.
Va ser als apartaments Roselló de Vila, a la zona del Puig des Molins, prop de la costa, però a uns dos metres d’altura. Un equip del grup de rescat vertical es va desplaçar fins al lloc dels fets i va poder accedir i retirar el cadàver d’un home que, segons els bombers, es trobava en avançat estat de descomposició. Ara la Policia Nacional està estudiant el cas i assenyala que totes les línies d’investigació estan obertes per esclarir els fets.
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions