Logo IB3N
X

Recuperen la Fira d’Stocks de Menorca, però organitzada pels mateixos comerciants

El Govern, que l'havia suspesa per motius econòmics, accedeix a cedir-ne l'espai al recinte firal de Maó

04/02/2022

Recuperen la Fira d’Stocks de Menorca, però organitzada pels mateixos comerciants

180

Finalment la Fira d’Stocks del primer cap de setmana de març serà una realitat. El Govern cedirà l’espai, però la mostra serà organitzada pels mateixos comerciants. D’aquesta manera es resol el conflicte generat dies enrere, després que la direcció general de Comerç anunciés la suspensió de la fira per manca d’interès per part dels comerciants menorquins. Una decisió que va provocar malestar al sector, que assegura que, tot i el cost que els suposa participar-hi, uns 500 euros -com a mínim- per estand, els hi surt a compte.

Pel petit comerç era una manera de poder donar-se a conèixer i de poder vendre l’estoc acumulat. Una fira que, en la mesura del possible, mira de contrbuir a la reactivació econòmica

Disculpau, els comentaris es troben tancats

EL MÉS LLEGIT

Ara va de bo, Ciutadella

Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027

Ara va de bo, Ciutadella