Ara va de bo, Ciutadella
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027
El Govern, que l'havia suspesa per motius econòmics, accedeix a cedir-ne l'espai al recinte firal de Maó
180
Finalment la Fira d’Stocks del primer cap de setmana de març serà una realitat. El Govern cedirà l’espai, però la mostra serà organitzada pels mateixos comerciants. D’aquesta manera es resol el conflicte generat dies enrere, després que la direcció general de Comerç anunciés la suspensió de la fira per manca d’interès per part dels comerciants menorquins. Una decisió que va provocar malestar al sector, que assegura que, tot i el cost que els suposa participar-hi, uns 500 euros -com a mínim- per estand, els hi surt a compte.
Pel petit comerç era una manera de poder donar-se a conèixer i de poder vendre l’estoc acumulat. Una fira que, en la mesura del possible, mira de contrbuir a la reactivació econòmica
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027
El foc que es manté actiu és l'originat a la zona de Can Milec, a Muro, on mitjans de l'Ibanat romandran durant tota la nit sobre el terreny fent tasques de vigilància
Les primeres investigacions apunten que la víctima és un home de 30 anys resident a Llubí, localitzat a la Marjal en avançat estat de descomposició, i encara s'investiga si un accident de moto va ser la causa de la mort