L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
És un encàrrec que Foment del Turisme li va fer el 1985, però que va acabar dins un calaix
Agustí Villaronga va fer un curtmetratge fa 40 anys que va acabar abandonat dins un calaix. Era un encàrrec de Foment del Turisme per promocionar Mallorca. Però no va agradar.
Foment hi va afegir una locució, però tampoc els va convèncer i el van deixar estar. L’únic que es conservava fins ara era una còpia d’aquella versió amb veu. Fins que la periodista Cati Moyà en va trobar, dins un armari de Foment, la bobina original, tot un tresor.
Es tracta d’una pel·lícula de 35 mm en un perfecte estat de conservació. De fet, creuen que només es va visionar una vegada i ni tan sols es va tornar a rebobinar.
La duran a un laboratori especialitzat per digitalitzar-la i conservar-la a l’Arxiu del So i la Imatge. “El patrimoni fílmic és molt fràgil i se sol perdre, no es conserva; per això, quan surten aquests tresors, és una alegria”, assegura el director de l’Arxiu, Xisco Bonnín.
La projectaran el mes d’abril, coincidint amb l’aniversari del naixement d’Agustí Villaronga.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues
Ferides sa mare i la padrina, que han estat traslladades a un centre hospitalari