Detenguda per matar una familiar a un domicili de Pere Garau
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
Han detingut un home quan intentava fugir de l'illa amb una vintena de lingots i cinc monedes d'or
Imatge dels língots i les monedes d'or recuperades per la Guàrdia Civil.
167La Guàrdia Civil ha detingut un home, de nacionalitat paraguaiana, com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb força ocorregut a un habitatge de Sant Miquel de Balansat el passat mes d’abril.
Els agents de la Guàrdia Civil, ubicats al punt del servei Fiscal i de Fronteres del port d’Eivissa, aturaren l’home en un control rutinari després de detectar una conducta sospitosa. En la inspecció del seu equipatge els agents trobaren quatre lingots d’or de 50 grams cadascun, uns altres 15 lingots d’or de 20 grams i 5 monedes d’or. Després de les anàlisis i comprovacions, la Guàrdia Civil ha conclòs que es tractava de peces d’or robades d’un habitatge de Sant Miquel el passat abril.
L’actuació dels agents va evitar que l’home abandonàs l’illa d’Eivissa amb les peces d’or robades.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
Al tram que connecta l'autopista amb el Molinar
Els investigadors situen la casa de l'expresident del Govern espanyol com un nucli on es planificaven i dirigien les instruccions de més sensibilitat de la presumpta xarxa