Aparcar en un antic tram de la carretera MA-4014, per la qual s’accedeix a Cala Varques, ja no és possible. A petició dels veïnats que el fan servir per accedir a les finques i que a l’estiu sovint no ho podien fer pels cotxes mal aparcats, el Consell de Mallorca ha decidit posar-hi una barrera. També ha bloquejat la sortida, per la qual cosa l’antiga corba reconvertida en aparcament ja no es podrà fer servir.
La reducció del nombre d’aparcaments ha estat progressiva en els darrers anys, tot i que encara queden alguns espais, com a part de la mateixa corba que ara s’ha suprimit i que es troba a l’altre costat de la carretera.
Cala Varques és zona protegida i forma part del Lloc d’Interès Comunitari de la Costa de Llevant. Des de l’administració es considera que la millor manera per accedir-hi és a peu, fent servir, sobretot, els camins que hi ha per la costa.
La presidenta s'ha reunit amb el president del Govern central per parlar sobre finançament, condonació del deute i migració en una reunió que ha tengut lloc aquest dimecres
El canvi s'adapta a la Llei de capitalitat, que fixa que la denominació oficial de la ciutat és només Palma. Ara s'obri un període d'al·legacions abans que la modificació es pugui aprovar de manera definitiva.