Presó provisional per a un professor de ball de Mallorca per abusos sexuals a diverses menors
Suposadament, el detengut gravava les víctimes durant els actes sexuals
Una peça de col·leccionista que surt al mercat per un valor d'entre cinc i sis mil euros
Inspirant-se en un poema de Sant Francesc d’Assís, Joan Miró va crear la sèrie Cántico del Sol quan tenia 82 anys. En paraules del seu net i responsable del llegat mironià, Joan Punyet, tant Assís com Miró volien que l’home tornàs a estar en contacte amb la natura: “És una oda a l’esperança”, diu Punyet.
Cinquanta anys més tard, Artika Books i Successió Miró reediten l’obra reproduint les planxes originals de l’artista. Una feina artesanal i minuciosa a la qual han dedicat set anys. El resultat, un llibre d’art de més de 15 quilos, en dos volums i 33 gravats.
Les làmines, de gran intensitat i puresa, mostren, amb elements simples i simbòlics, una síntesi total entre el cel i la terra, el sol i la lluna, l’ànima i el cos humà, la vida i la mort. “Era el Joan Miró que passejava per Son Abrines i abraçava el silenci. Se sentia més a prop de l’univers”, diu Punyet.
Se n’ha limitat l’edició a 2.998 exemplars numerats. Una peça de col·leccionista, que surt al mercat per un valor d’entre cinc i sis mil euros.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Suposadament, el detengut gravava les víctimes durant els actes sexuals
El canvi s'adapta a la Llei de capitalitat, que fixa que la denominació oficial de la ciutat és només Palma. Ara s'obri un període d'al·legacions abans que la modificació es pugui aprovar de manera definitiva.
És la segona mort en 24 hores en aigües de Menorca després que ahir perdés la vida un home en una piscina des Migjorn Gran