Envestida d’un bus de l’EMT de Palma contra un taxi
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
L'artista visual Sandra de Jaume protagonitza una exposició al casal Can Gelabert de Binissalem
‘Ales’ neix d’un gest quotidià que ens uneix tots els humans: prendre un bany, fer una capbussada. I la submersió n’és la primera passa. “L’aigua com el principi de tot, l’energia que flueix, representa el moment d’estrés de la quotidianitat que en demana fer una reflexió”, explica l’artista visual Sandra de Jaume.
Un pic assolida aquesta desconnexió, és hora de prendre consciència. De fixar-se en el més essencial de la vida, que per a l’artista són les persones que més estima. “Per això la sala dels retrats mostra personatges aïllats, persones properes que hem col·locat d’una manera psicològica, intimista, representant el meu món”, afegeix.
La darrera etapa de la mostra és la sala del subconscient, de l’alliberació, representada per personatges onírics nascuts a la imaginació. D’aquesta manera, obre les ales Sandra de Jaume, amb peces hiperrealistes plenes de simbolisme, que transiten tant la realitat material com el subconscient. Ho podeu descobrir fins al 9 de desembre al casal de Can Gelabert, a Binissalem.
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes