Els agents controlaran la venda i el consum d'alcohol, les molèsties i renous per intentar evitar actes de vandalisme
Arriba Cinquagesma i, amb ella, la concentració massiva de grups de joves a les diferents urbanitzacions de Ciutadella. Una tradició que sovint es mescla massa amb l’alcohol i a vegades acaba amb vandalisme i atacs al mobiliari urbà. Així que la Policia Local s’ha volgut curar en salut i ha posat en marxa una campanya de prevenció perquè hi hagi més presència policial als nuclis turístics.
Els agents assignats a aquest servei vigilaran especialment el trànsit, el consum d’alcohol als carrers, la venda de begudes a menors i en establiments no autoritzats i que no es produeixin molèsties ni renous que afectin als veïns. L’operatiu, que comença demà, romandrà actiu fins dilluns que ve, que també és festiu al Ponent de Menorca.
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Es tracta d'un britànic de 40 anys