Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Es recupera part del servei que s'havia suprimit fa dues setmanes quan es restringí la mobilitat als essencials
A partir d’aquest dimarts, 14 d’abril, canvien els horaris de tren i bus a Mallorca per facilitar la incorporació dels treballadors no essencials a la feina. Es recupera part del servei que s’havia suprimit fa dues setmanes quan es restringí la mobilitat als essencials.
D’aquesta manera, es recuperen línies suprimides del Bus Interurbà (TIB), es reforcen serveis del metro de Palma i dels darrers trens del dia. A més, l’Empresa Municipal de Transports (EMT) de Palma augmenta les freqüències a primera hora del matí de les línies 3, 4, 5, 7 i 8 i es dupliquen les línies 11, 20, 23 i 28.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
La víctima ha rebut diverses punyalades a la zona lumbar
Hi ha hagut una persecució, durant la qual l'arrestat ha xocat contra un edifici i el cotxe policial