Es podrà veure l’eclipsi solar des de ca meva?
Ajuntaments de les Illes col·laboraran per identificar espais òptims d'observació de l'eclipsi
L'espai on hi havia la torre incendiada quedarà ocupada per dunes recobertes d'herba artificial
Les obres del nou parc de sa Riera ja han començat. Durant cinc mesos, la zona afectada per l’incendi de juliol del 2019 es transformarà en el primer parc totalment accessible de Palma.
Serà un espai per a infants amb plantes, zones d’ombra, una font i itineraris sensorials. La intenció és simular les sensacions que s’experimenten al Bosc de Bellver.
L’espai on anteriorment hi havia la torre quedarà ocupat per dunes recobertes amb herba artificial i amb tubs circulars que les travessaran perquè hi juguin els infants. A més, s’hi col·locaran elements de subjecció, com cordes o troncs, que hi permetran l’escalada.
Les obres, amb un cost de 611.852 euros, està previst que acabin al març.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ajuntaments de les Illes col·laboraran per identificar espais òptims d'observació de l'eclipsi
El col·lectiu d'infermeres defensa les competències de les professionals en tasques de gestió
El succés ha ocorregut poc després de les 16.30 hores i el suposat agressor hauria fugit del lloc dels fets