Un cap de fibló provoca danys a Binissalem, Marratxí i a Can Valero de Palma
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes

També s'han batut rècords de temperatura màxima en un mes d'abril des que hi ha registres
Amb aquest dilluns, ja són tres els dies consecutius a les Illes amb temperatures superiors als 30 graus. De fet, s’han batut rècords de temperatura màxima en un mes d’abril, i s’han registrat les primeres nits tropicals de la temporada, especialment a la serra de Tramuntana.
Tot això, acompanyat d’un ambient enterbolit, d’una calitja, que no tothom viu de la mateixa manera; n’hi ha que troben que la calor ha arribat “massa prest”, mentre que d’altres li donen la benvinguda. Una opinió generalitzada entre les persones que venen a viure a les Balears procedents de països amb temperatures no tan elevades durant la primavera, però que als illencs no acaba de convèncer.
I és que, mirant cap al futur, algunes persones no només es preocupen per les altes temperatures avui dia, sinó sobretot per les altes temperatures que es puguin registrar amb vista a l’estiu.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes