Incendi a una casa de Porto Cristo amb una dona i una nina afectades
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
També s'han batut rècords de temperatura màxima en un mes d'abril des que hi ha registres
Amb aquest dilluns, ja són tres els dies consecutius a les Illes amb temperatures superiors als 30 graus. De fet, s’han batut rècords de temperatura màxima en un mes d’abril, i s’han registrat les primeres nits tropicals de la temporada, especialment a la serra de Tramuntana.
Tot això, acompanyat d’un ambient enterbolit, d’una calitja, que no tothom viu de la mateixa manera; n’hi ha que troben que la calor ha arribat “massa prest”, mentre que d’altres li donen la benvinguda. Una opinió generalitzada entre les persones que venen a viure a les Balears procedents de països amb temperatures no tan elevades durant la primavera, però que als illencs no acaba de convèncer.
I és que, mirant cap al futur, algunes persones no només es preocupen per les altes temperatures avui dia, sinó sobretot per les altes temperatures que es puguin registrar amb vista a l’estiu.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
Acaba de guanyar el tercer campionat del món de morfologia canina a Bolonya
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals