Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Permetrà una relació comercial sense quotes ni tarifes
La Unió Europea i el Regne Unit han arribat a un acord sobre la relació que mantindran una vegada que s’efectuï el Brexit, dia primer de gener. Han signat el pacte a primera hora d’avui capvespre després de mesos i mesos de negociacions. No és tan ambiciós com desitjava la Unió Europea. Tot i així, permetrà una relació comercial sense quotes ni tarifes. La condició, però, és que Londres assumeixi les regles igualitàries en competència i altres salvaguardes. Ara toca que el Parlament Europeu l’aprovi i pugui entrar en vigor dia primer.
Al seu torn, la ministra d’assumptes exteriors del Govern ha defensat la unitat, la fermesa i la responsabilitat de la Unió Europea.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat