El sector turístic de Mallorca dona per perdut el mercat britànic fins l'agost
El primer ministre britànic Boris Jhonson retarda la desescalada i tot fa pensar que no es donarà llum verda als viatges cap a Espanya des del Regne Unit. Després d’aquest anunci el sector turístic dona per perdut el mercat britànic fins a l’agost. Aquesta decisió afecta encara més les zones on la presència de britànics és major, com per exemple Pollença o Andratx.
Així i tot, Pollença compta majoritàriament amb turisme de lloguer vacacional. Aquesta modalitat també s’ha vist afectada però en conjunt no ha patit tant com els clients d’hotel.
El Moll de Pollença funciona a mig gas, negocis tancats i poca gent a la platja. El lloguer vacacional és el que oferta més places turístiques.
Hotelers i operadors turístics estan preocupats davant la pèrdua de turisme britànic. Foment del Turisme, per exemple, diu que és injust i demana que s’intenit que Londres canvïi la seva decisió.
A més de la zona del Llevant, també els cerquen al Raiguer amb mitjans terrestres
Els agents han hagut de disparar trets quan fugien en botar-se un control