La ministra de Joventut i Infància ha criticat, a més, que l'Executiu balear "ni tan sols va assistir" a la darrera Conferència Sectorial d'Infància
La ministra Sira Rego, en una imatge d'arxiu. / EUROPA PRESS
312La ministra de Joventut i Infància, Sira Rego, ha criticat durament la intenció del Govern de les Illes de demanar mesures cautelars per frenar el repartiment de menors migrants que previsiblement començarà la setmana que ve. Segons ha dit, la negativa de l’Executiu de Prohens d’acollir-los no respon a una “manca de mitjans”, sinó al “racisme”, ha acusat la ministra.
El Govern de Prohens ni siquiera acudió a la convocatoria de la última Conferencia Sectorial de Infancia en la que se iba a aprobar un reparto de fondos extraordinario de 22 millones de euros para Baleares, Canarias, Ceuta y Melilla. No es falta de medios, es racismo
— Sira Rego (@sirarego.bsky.social) 21 d’agost del 2025, a les 16:17
Així s’ha expressat aquest dijous, a través d’un missatge publicat al seu compte de la xarxa social Bluesky, on cita una informació periodística sobre el recurs que el Govern de Marga Prohens pretén interposar per demanar la suspensió cautelar de l’acollida dels menors migrants provinents de les Canàries i Ceuta que s’efectuarà la setmana que ve i que, en el cas de les Illes, segons decidí el Ministeri de Joventut i Infància, li pertoca rebre 40.
Rego ha recordat, a més, que l’executiu balear “ni tan sols va assistir” a la darrera Conferència Sectorial d’Infància, en la qual s’havia d’aprovar un repartiment de fons extraordinaris de 22 milions d’euros per a les Balears, les Canàries, Ceuta i Melilla. “No és manca de mitjans, és racisme”, ha sentenciat la ministra.
Alguns dels animals que hi havia han mort
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
L'humorista mallorquí prepara 16 capítols d'un programa que començarà a emetre's el mes de gener
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre