Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

Coincideixen amb caixers i polítics que la massificació i la manca d'informació són els perills que poden fer morir d'èxit les festes
Els Voluntaris de Sant Joan demanen a l’administració autonòmica que reguli el nombre de ferris i avions que arriben a Menorca durant les festes de Sant Joan. Asseguren que els serveis extra que han programat les navilieres i companyies aèries provoquen massificació i no entenen com es permet quan la resta de l’any hi manquen comunicacions amb l’illa.
Els voluntaris coincideixen amb els caixers i responsables polítics que la massificació i la manca d’informació són els principals perills que poden fer morir d’èxit les festes de Menorca. Les seves reflexions serviren per tancar la setena edició de les Jornades de Cultura Popular que s’han fet al convent de Sant Diego (Alaior).
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
L'incident no ha causat ferits ni tampoc cap vessament a la mar
Una persona ha resultat ferida després de patir una col·lisió