Júlia Saura, autora d’unes carotes de Sant Joan que “fan festa”
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
El disc de la formació manacorina té com a tema principal l'amor, però cada cançó parla d'un tipus d'amor diferent
Els manacorins Reïna presentaren dijous passat el seu primer àlbum,“Arts Marcials”, al teatre de Petra. D’aquesta manera, els guanyadors del Sona9 de 2020 presentaven de manera oficial el disc, un LP de 10 cançons ben definides i perfilades, produït per Lluís Cabot.
El projecte va néixer durant el confinament, es va compondre començant per les lletres, i van llançar el disc el mes de setembre. La cantant del grup, Carme Vives, va cantar cançons com ‘Dois’, ‘Carinyo’, ‘Coret’, ‘Confit’ i ‘Geniades’, entre d’altres. En tot moment, acompanyada pel guitarrista Pere Amer, el baix Biel Riera i el bateria Adrià Mayordomo.
“Arts Marcials” té com a tema principal l’amor, però cada cançó parla d’un tipus d’amor diferent. Es fa un recorregut que conté amor romàntic, amor familiar i amor propi vist des de diferents punts de vista. Reïna tornarà a tocar en directe el 4 de febrer al Novo Café Lisboa de Palma.
Mishima, Papa Topo, Mar Grimalt i Cercle prendran part al Mobofest de 2022
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027
El foc que es manté actiu és l'originat a la zona de Can Milec, a Muro, on mitjans de l'Ibanat romandran durant tota la nit sobre el terreny fent tasques de vigilància