Enric Mas fa història i guanya la Vuelta
Dotze anys després, un espanyol torna a regnar a la volta ciclista a Espanya
El banquer Joan March, i l'orientalista Joan Mascaró protagonitzan aquesta història
Esperam Sebastià Alzamora a Quars llibres, on ha presentat la seva darrera obra. “Reis del món”, protagonitzada per dos ‘vilers’, el banquer Joan March, i l’orientalista Joan Mascaró.
Als dos Joans, tot i ser personatges fonamentalment antagònics, no només els unia el nom, el poble i l’amistat. “Reis del món” utilitza personatges i diàlegs reals, però no hem d’oblidar que és una novel·la. Alsamora ens crea la incògnita, de què és real, i què és ficció.
Diners o saviesa, aquest serà un dels dilemes que acompanyaran el lector durant les més de 600 pàgines d’aquesta novel·la local, d’abast universal.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Dotze anys després, un espanyol torna a regnar a la volta ciclista a Espanya
Per als qui necessiten el cotxe cada dia, cada cèntim compta i elegir on posar benzina ja és una manera més d'intentar estalviar
Enguany, alguns han baixat la seva producció més d'un 20%