Palma acull aquest diumenge la tercera manifestació contra la saturació turística
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
Alguns usuaris han de fer trasbordaments en algunes rutes
D’ençà de dia 18 de desembre de l’any passat, són 19 línies de l’Empresa Municipal de Transports (EMT) de Palma que han experimentat canvis en el seu recorregut. La línia número 5, que abans tenia la seva primera parada a Son Dureta, ara inicia el trajecte a la plaça del Progrés. Això fa que els usuaris de la zona de més amunt de Santa Catalina s’hi hagin de desplaçar a peu o fer transbordament amb una altra línia.
La línia 5 passa per la plaça d’Espanya i es dirigeix cap al mercat de Pere Garau, on enllaça amb altres línies. Alguns dels usuaris es queixen de la manca d’informació de l’Ajuntament quan entraren en vigor les noves línies de l’EMT. Altres persones, però, asseguren que aquests canvis no els han afectat.
Per la seva part, l’EMT diu que es canvis responen a criteris tècnics però que es comprometen a estudiar les peticions dels usuaris.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania