El Palau de l'Almudaina ha reunit algunes de les principals autoritats de les Balears
El Palau de l’Almudaina de Palma ha acollit aquest divendres la tradicional celebració de la Pasqua Militar, que ha reunit alguns dels principals representants de les Balears. El comandant general de les Balears, Fernando Luis Gracia, ha reivindicat el paper de l’exèrcit i dels militar en el que ha definit com a “temps d’incertesa”, especialment per la guerra que afecta Ucraïna. A més, també ha remarcat que els doblers que l’Estat dedica a l’Exèrcit són ben necessaris per garantir la seguretat de tota la ciutadania.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Un obrer, de 58 anys, ha mort després de patir una parada cardiorespiratòria, segons apunten les primeres informacions
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa