La Policia de Ciutadella atribueix a una “imprudència” l’accident greu als jocs des Pla
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat

Cada setmana, una trentena de boixos i boixes assagen a Santa Eulària amb la Colla des Broll
A Eivissa, les colles de ball pagès estan d’enhorabona. Les noves generacions mostren interès en les tradicions locals. El relleu sembla garantit. Prenem com a exemple la Colla des Broll, que assaja cada divendres a Santa Eulària des Riu. Sempre hi ha hagut infants, però mai tants com ara: 30 boixos. Com s’explica aquest salt?
Ells mateixos ens expliquen per què es van interessar pel ball pagès. A Vila, la Colla de sa Bodega també ha viscut el seu particular baby-boom. Fins fa poc eren 50 membres, als quals en els darrers temps s’han afegit una dotzena de joves balladors.
Són les noves generacions, que creixen per mantenir les arrels culturals de l’illa. En qualsevol cas, el relleu generacional pareix garantit.
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
Les primeres hipòtesis apunten que ha perdut el control de la motocicleta