Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Tayebi ha marcat el gol de la victòria a tres minuts del final
El Mallorca Palma Futsal tanca una setmana exigent, però també molt positiva, haven sumat 6 punts de 6 possibles. Dimecres guanyaren a la pista del Peñíscola (4-5) i avui han repetit. Els homes d’Antonio Vadillo, això sí, han hagut de suar de valent per doblegar al Noia Portus Apostoli (2-1) al Palau d’Esports de Son Moix. Amb la novetat de Vilian, que tornava a la convocatòria després de complir sanció, i amb la baixa de Mario Rivillos per molèsties al genoll, l’equip mallorquí tornava a casa dos partits després.
Els gallecs s’han avançat ben prest. Al minut 7 el tanca brasiler Lucas Leandro Machado aprofita una sortida precipitada de Luan Muller per fer el 0-1. Només tres minuts més tard arriba la diana de l’empat. Treu de la cantonada Marcelo i Edu Jabá es fa el gol en pròpia porteria. A la segona part, el Mallorca Palma Futsal ha tingut una major fluidesa en el seu joc i ha obtingut el premi a tres minuts del final. En una gran acció individual, Hossein Tayebi ha clavat la pilota a l’escaire de la porteria de Nico Sarmiento i ha donat els tres punts al seu equip.
Amb aquesta victòria, l’equip mallorquí recupera la segona posició després d’una setmana complicada i exigent. Però també deixa aparaulada la seva classificació matemàtica per la Copa: “Treure aquests tres punts era molt important perque ens deixa a tocar el primer objectiu d’aquesta temporada, que és classificar-nos per la Copa”, ha destacat el tècnic Antonio Vadillo res més acabar el partit.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals