Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Diumenge visita l'Estadi Balear el Numància, que és onzè classificat amb 13 punts
René Román s’ha consolidat a la porteria balearica. El meta blanc-i-blau encadena quatre partits consecutius com a titular. Un fet que li ha permès agafar seguretat.
Tranquil·litat és el que necessita l’equip. Ara mateix la situació no és bona, l’Atlètic Balears és penúltim en posicions de descens. Una de les claus per sortir del descens, diu, és fer-se forts a casa.
El problema dels balearicos és la quantitat de gols que encaixen a les segones parts. De les 13 dianes que han marcat als blanc-i-blaus, dues han estat al primer temps i onze, al segon.
Diumenge visita l’Estadi Balear el Numància. Els sorians acumulen tres partits sense guanyar. L’equip de Diego Martínez és onzè classificat amb 13 punts, 3 més que els balearicos.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals