Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Diumenge visita l'Estadi Balear el Numància, que és onzè classificat amb 13 punts
René Román s’ha consolidat a la porteria balearica. El meta blanc-i-blau encadena quatre partits consecutius com a titular. Un fet que li ha permès agafar seguretat.
Tranquil·litat és el que necessita l’equip. Ara mateix la situació no és bona, l’Atlètic Balears és penúltim en posicions de descens. Una de les claus per sortir del descens, diu, és fer-se forts a casa.
El problema dels balearicos és la quantitat de gols que encaixen a les segones parts. De les 13 dianes que han marcat als blanc-i-blaus, dues han estat al primer temps i onze, al segon.
Diumenge visita l’Estadi Balear el Numància. Els sorians acumulen tres partits sense guanyar. L’equip de Diego Martínez és onzè classificat amb 13 punts, 3 més que els balearicos.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061