Detengut per apunyalar son pare i el padrí a Son Ferriol
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Ha estat tancada per la torrentada provocada per les intenses pluges
La torrentada provocada per les intenses pluges ha fet tancar la platja del Moll del Port de Pollença. L’Ajuntament hi ha prohibit el bany per precaució. Alguns turistes no s’ho han pres gens bé, i fins i tot ens deien que no tornarien a aquesta zona de vacances.
Des de les 10.00 del dematí, 800 metres de la platja d’Albercuix del Port de Pollença ha estat tancada. La causa ha estat la riuada que ha vengut després que hi han caigut més de 50 litres per metre quadrat.
Hi havia fang i brutícia a l’aigua. En principi, la platja havia d’estar tancada 24 hores per precaució, però la bona evolució ha fet que poc abans de les cinc del capvespre ha estat oberta al públic. Han estat molts els banyistes que han anat de cap a l’aigua. Però durant tota la jornada la situació ha fet que molts canviassin els seus plans. De fet alguns han dit que es plantejaran tornar a aquesta zona un altre estiu.
Les sortides cap a la mar han quedat precintades avui capvespre, ja que encara quedaven sediments arrossegats per l’aigua. Està previst que demà ja hi puguin posar la bandera verda.
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El presumpte agressor roman a l'àrea de psiquiatria de Son Espases