El menor de 13 anys ferit per la coça d’un cavall, pendent de ser traslladat a Son Espases
Segons els testimonis, l'animal hauria fet un gir sobtat i li hauria pegat a la cara
La primavera d'enguny tindrà 18 graus de mitjana i per Pasqua, el temps serà variable
La carretera de sa Calobra a Mallorca ha estat reoberta aquest dimarts capvespre, després d’estar tancada al matí. Cap aglomeració a les voravies, i això que la carretera, després de talls intermitents durant el dematí, està ara oberta.
La cota de neu s’ha situat entorn dels 600 metres i s’ha acumulat un gruix d’uns 3 centímetres. Aquest hivern ha nevat el doble del que és habitual i el mes de febrer ha plogut el triple.
A Eivissa és on ha fet més fred. Menorca, on més ha plogut i a Mallorca no plovia tant des de fa 36 anys. La primavera tindrà 18 graus de mitjana i per Pasqua, el temps serà variable.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Segons els testimonis, l'animal hauria fet un gir sobtat i li hauria pegat a la cara
El Govern ha obert diligències perquè no és segura
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta