Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Emergències recomana informar-se de l'estat de les carreteres abans d'agafar el cotxe
Foto: @JavierAbril_
40Ja s’han reobert al trànsit les dues carreteres de la serra de Tramuntana que, aquest dimarts matí, han estat barrades degut a les plaques de gel. L’112 ha informat que s’han reobert les carreteres Ma-10, entre el Coll de sa Batalla i el mirador de ses Barques, i de sa Calobra, la Ma-2141.
En el cas de la Ma-10, ha estat tallada al trànsit entre els punts quilomètrics 20,5 al 45 per la presència de gel i neu a la carretera. I la Ma-2141 des del quilòmetre 0 al 12,76 a causa de la neu.
La Direcció General d’Emergències recomana informar-se de l’estat de les carreteres abans d’agafar el cotxe.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061