Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
La cabuda es redueix al 30% i les habitacions només poden ser reservades per persones del mateix grup de convivència
Des de l’inici de la pandèmia els refugis de Can Boi, situat a Deià i el del Pont Romà, a Pollença estaven tancats. Després de molts mesos tancats, avui tornen a obrir, només durant els caps de setmana, i ho fan amb les primeres reserves.
La cabuda es redueix al 30% i les habitacions només poden ser reservades per persones del mateix grup de convivència. En cas que el grup de persones no sigui convivent, els integrants hauran de dormir en habitacions separades. Les terrasses i zones exteriors dels refugis estan oberts a tot el públic amb el 100 % de cabuda. Les taules poden ser de 4 persones, sense límit de nuclis.
La resta de refugis de la Ruta de Pedra en Sec, el de Tossals Verds, Muleta i Son Amer, estan oberts de dilluns a diumenge, des del passat mes de setembre. El Consell de Mallorca té previst obrir el de Coma d’en Vidal, ubicat a Estellencs, el proper cap de setmana.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo