Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Cremen sis contenidors a Ciutadella
123
El port de Ciutadella ha reobert aquest dissabte matí i Menorca deixa d’estar incomunicada per mar.
La treva que dona la millora del temps ha permès que torni a ser operatiu el moll de Ponent del dic i que es pugui restablir la comunicació marítima amb Alcúdia i Barcelona, que des de dijous capvespre s’havia derivat al port de Maó. Aquest va reobrir també divendres vespre.
El temporal a Menorca ha provocat l’enfonsament d’un llaüt a la badia de Ciutadella i la caiguda d’un arbre i una farola al centre de Maó.
A més, durant la nit han cremat sis contenidors, de forma intencionada, a l’entorn del Canal Salat i el Passeig Marítim de Ciutadella. La Policia, que juntament amb els bombers ha actuat amb rapidesa per evitar més danys materials, n’investiga l’autoria.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors
Segons fonts de la Policia Nacional, planejava un atemptat de gran envergadura a Espanya