Cau una avioneta a la mar al Port de Sóller
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau

Dos camions amb grua han treballat en el desbloqueig
Restablerta la línia Eivissa-Formentera que havia quedat barrada al trànsit marítim per l’encallament d’un camió quan desembarcava d’un vaixell de mercaderies al port de la Savina.
El camió ha volgut desembarcar per la rampa de l’Ofiusa Nova, el vaixell carregador de la naviliera Formentera Cargo, quan ha quedat atrapat entre la rampa, que ha caigut quan hi passava per damunt, i el moll.
L’Autoritat Portuària ha enviat dos camions amb grua per mirar de desbloquejar el camió i reprendre el trànsit de mercaderies. Es dona la circumstància que el ‘ Nixe’ de Baleària, que anava a desembarcar després de l’Ofiusa Nova, ha hagut de fer mitja volta i retornar a Eivissa.
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
L'incident no ha causat ferits ni tampoc cap vessament a la mar