Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
Dos camions amb grua han treballat en el desbloqueig
Restablerta la línia Eivissa-Formentera que havia quedat barrada al trànsit marítim per l’encallament d’un camió quan desembarcava d’un vaixell de mercaderies al port de la Savina.
El camió ha volgut desembarcar per la rampa de l’Ofiusa Nova, el vaixell carregador de la naviliera Formentera Cargo, quan ha quedat atrapat entre la rampa, que ha caigut quan hi passava per damunt, i el moll.
L’Autoritat Portuària ha enviat dos camions amb grua per mirar de desbloquejar el camió i reprendre el trànsit de mercaderies. Es dona la circumstància que el ‘ Nixe’ de Baleària, que anava a desembarcar després de l’Ofiusa Nova, ha hagut de fer mitja volta i retornar a Eivissa.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús