Aquest Dijous Sant s’ha reobert la Catedral d’Eivissa. Ha estat amb motiu de la Missa Crismal. El bisbe d’Eivissa, Vicent Ribas, ha oficiat la cerimònia. El temple estava tancat per obres des de novembre. S’hi han fet reparacions a les vidrieres de la girola, al cadirat del cor i a l’orgue, així com a diversos altars laterals afectats pel corc. També s’hi han fet treballs de pintura i s’ha actuat als contraforts de l’exterior.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa