Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Després de la reobertura, la naviliera Trasmapi ha realitzat el primer servei des de Formentera a les 15.30 hores
132
L’Autoritat Portuària de les Balears (APB) ha reobert el port de la Savina de Formentera devers les 15.30 hores, després d’estar més de cinc hores inoperatiu. L’entitat havia anunciat el tancament del port formenterer passades les 10.00 hores, després de registrar-se ratxes de vent de més de 34 nusos.
Després de la reobertura, la naviliera Trasmapi ha realitzat el primer servei des de Formentera a les 15.30 hores mentre que des del port de Vila estava previst que sortís a les 14.00 hores.
Baleària, per la seva banda, ha anul·lat les sortides del buc Nixe amb destinació a Formentera de les 16.30 hores i el seu retorn a d’Eivissa a les 18.00 hores, mentre que manté la resta de connexions a bord del Eco Aqua i el Posidònia.
La companyia Mediterrania Pitiusa també ha suspès la sortida del Blau de Formentera a les 18.30 hores amb destinació a la Savina.
L’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet) manté activa l’alerta groga, fins aquest dissabte, a les Pitiüses per fenomens costaners i forts vents.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general