Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
A partir del 27 de febrer també es permetran els entrenaments amb contacte físic
Imatge d'arxiu. /EFE
98El Govern permetrà augmentar l’ús dels gimnasos des d’aquest pròxim dissabte. La novetat a Mallorca, per exemple, és que es permet l’ús de les sales de musculació; el seu aforament serà del 30% i romanen prohibides les màquines d’activitat cardiorespiratòria. La màscara serà obligatòria en tot moment. A partir del 27 de febrer també es permetran els entrenaments amb contacte físic.
El Govern permetrà augmentar l’ús dels gimnasos a Mallorca, i també a Formentera, des d’aquest pròxim dissabte. La novetat és que es permet l’ús de les sales de musculació, però el seu aforament està limitat al 30% i romanen prohibides les màquines d’activitat cardiorespiratòria. La mascareta serà obligatòria en tot moment i mínim 3 metres de distància entre persones en el moment d’exercici.
Els grups dirigits en interiors, en activitat intensitat baixa, podran ser de màxim 6 persones, amb mascareta obligatoria en tot moment. Les activitats esportives en exterior queden limitades a un màxim de 10 persones.
A partir del 27 de febrer també es permetran els entrenaments amb contacte físic d’esports d’equip i de contacte per a esportistes federats a partir dels 12 anys, és a dir, a partir de la categoria infantil. En concret es permetran 3 entrenaments setmanals i en grups estables sense canvis en la seva composició.
Les piscines cobertes tendran un aforament del 30% i un màxim de 3 persones per carril (24 persones en total).
Els vestidors també tendran un aforament del 30% i sense ús de les dutxes. Aquí la mascareta també serà obligatòria en tot moment.
Menorca
També a partir de dissabte, a Menorca els gimnasos poden obrir al 50% d’aforament i amb un màxim de 15 persones a les activitats dirigides en interiors. Pel que fa als esports d’equip i contacte estan permesos els entrenaments i les competicions amb contacte físic a l’esport federat a partir dels 12 anys.
Eivissa
Les restriccions a l’àmbit esportiu a Eivissa es mantenen com les darreres setmanes. Ben igual. Les mesures es revisaran en 15 dies.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat