Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
A partir del 27 de febrer també es permetran els entrenaments amb contacte físic
Imatge d'arxiu. /EFE
137El Govern permetrà augmentar l’ús dels gimnasos des d’aquest pròxim dissabte. La novetat a Mallorca, per exemple, és que es permet l’ús de les sales de musculació; el seu aforament serà del 30% i romanen prohibides les màquines d’activitat cardiorespiratòria. La màscara serà obligatòria en tot moment. A partir del 27 de febrer també es permetran els entrenaments amb contacte físic.
El Govern permetrà augmentar l’ús dels gimnasos a Mallorca, i també a Formentera, des d’aquest pròxim dissabte. La novetat és que es permet l’ús de les sales de musculació, però el seu aforament està limitat al 30% i romanen prohibides les màquines d’activitat cardiorespiratòria. La mascareta serà obligatòria en tot moment i mínim 3 metres de distància entre persones en el moment d’exercici.
Els grups dirigits en interiors, en activitat intensitat baixa, podran ser de màxim 6 persones, amb mascareta obligatoria en tot moment. Les activitats esportives en exterior queden limitades a un màxim de 10 persones.
A partir del 27 de febrer també es permetran els entrenaments amb contacte físic d’esports d’equip i de contacte per a esportistes federats a partir dels 12 anys, és a dir, a partir de la categoria infantil. En concret es permetran 3 entrenaments setmanals i en grups estables sense canvis en la seva composició.
Les piscines cobertes tendran un aforament del 30% i un màxim de 3 persones per carril (24 persones en total).
Els vestidors també tendran un aforament del 30% i sense ús de les dutxes. Aquí la mascareta també serà obligatòria en tot moment.
Menorca
També a partir de dissabte, a Menorca els gimnasos poden obrir al 50% d’aforament i amb un màxim de 15 persones a les activitats dirigides en interiors. Pel que fa als esports d’equip i contacte estan permesos els entrenaments i les competicions amb contacte físic a l’esport federat a partir dels 12 anys.
Eivissa
Les restriccions a l’àmbit esportiu a Eivissa es mantenen com les darreres setmanes. Ben igual. Les mesures es revisaran en 15 dies.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles