Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
El dia 4 de gener, el centre de dia de Formentera va tancar portes per la situació sanitària
El dia 4 de gener, el centre de dia de Formentera va tancar portes per la situació sanitària. Ara, un mes i mig després reprèn la seva activitat amb tots els usuaris i treballadors vacunats.
El passat 5 de febrer va ser quan varen rebre la segona dosi de la vacuna. S’ha esperat 10 dies per reobrir. I tot i que es troben immunitzats, mantenen totes les mesures de seguretat.
Durant els dies que el centre va romandre tancat, es va continuar oferint el servei adaptant-lo a les necessitats dels usuaris i de manera individualitzada amb cita prèvia.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres