Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Per avui dissabte es preveuen cels ennigulats amb ruixats ocasionals
96
A les 11h45 del matí l’AEMET ha activat l’avís groc a Menorca per risc de rissagues, amb oscil·lacions per damunt del nivell del mar del 0,8.
També es preveu per a avui, dissabte, a Balears cel ennigulats amb ruixats ocasionals acompanyats de tempesta, localment fortes durant la matinada i primeres hores del matí. Temperatures nocturnes amb pocs canvis i diürnes en lleuger ascens. El vent bufarà de l’est amb algun interval de fort.
D’altra banda l’Ajuntament de Palma ha informat aquest dissabte que a primera hora del matí han reobert els parcs i les zones verdes de la ciutat que ahir es varen tancar per les tempestes.
Els tècnics de Parcs i Jardins varen inspeccionar ahir l’estat dels arbres ubicats en aquests parcs i varen realitzar les podes pertinents. A més al carrer Torcuato Luca de Tena varen tenir que talar un arbre que presentava perill de caiguda.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres