Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

Les obres més urgents: reparar els ponts a les quatre carreteres que encara romanen tancades
La carretera MA 12 és la més malmesa per la torrentada que ha assotat el Llevant de Mallorca. L’aigua s’endugué el pont que connecta Artà i la Colònia de Sant Pere, i ara la via romandrà tancada fins Nadal. Es tracta d’una de les quatres actuacions més urgents que portarà a terme el Consell de Mallorca. A hores d’ara, només hi ha accés a la Colònia de Sant Pere a través del camí de Carrossa, un camí molt estret per on només poden passar vehicles lleugers, per la qual cosa l’Ajuntament d’Artà i el Consell estudien instal·lar-hi avui dijous mateix un semàfor.
De manera imminent, també es repararan els ponts de la resta de carreteres que encara estan barrades al trànsit: són l’accés d’Artà a ses Coves d’Artà, la que va d’Artà a s’Era de Pula i la que va de Porto Cristo a Son Servera. Es preveu que d’aquí a com a màxim 4 setmanes estaran enllestides. Totes aquestes obres costaran 2,7 milions d’euros, però en una segona fase caldrà fer obres en gairebé totes les carreteres del Llevant.
Entre d’altres mesures, el Consell també posarà, a disposició de Serveis Socials, tècnics qualificats per valorar els danys patits per les famílies. D’altra banda, la gestió dels quantiosos residus generats pels municipis afectats no tindrà cap cost per als afectats.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"