Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
El Museu Arqueològic d'Eivissa ofereix un sopar amb receptes de les cultures àrab, cristiana i jueva
Fa anys el Museu Arqueològic d’Eivissa celebra sopars temàtics, però el d’anit va ser diferent: per primera vegada va barrejar l’art culinària de tres cultures: l’àrab, la cristiana i la jueva. L’objectiu: donar a conèixer les arrels de la gastronomia eivissenca.
Formatge amb figues de la cultura cristiana. Falàfel amb iogurt de l’àrab. I olives macerades de la jueva. Són tres exemples del gresol culinari que anit va tenir lloc al Museu Arqueològic d’Eivissa. Amb el títol ‘Sopar de les tres cultures’, aquesta vetlada feia un repàs a les diferents etapes de la història d’Eivissa a través del paladar.
Una experiència, la dels sopars temàtics del Museu, que frega ja la vintena d’edicions.
L’èxit de la convocatòria d’aquest darrer sopar va ser tan gran que les entrades varen quedar exhaurides en menys d’una hora, i es va haver d’ampliar l’aforament fins als 120 comensals.
Un sopar que va fer d’entrant de l’inici oficial de les festes de la Terra de Vila, que tindrà lloc aquest vespre.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703