De moment no hi ha constància que s'hagi lliurat el final d'obra dels nous jutjats d'Eivissa. Els operaris segueixen fent feina
Aquest dimarts 2 de juliol estava previst que l’empresa constructora entregàs el final d’obra de l’edifici dels jutjats nous a Sa Graduada, però aquest matí hem comprovat que els operaris encara hi continuaven fent feina. Ni la Delegació del Govern ni el Ministeri de Justícia confirmen la fi dels treballs.
Una primera passa abans de revisar que tota la maquinària, les canalitzacions d’aigua i les conduccions elèctriques de la futura seu judicial funcionin bé. El que sí que s’ha fet aquest dimarts és el primer judici immediat d’un jutjat de guàrdia a Eivissa des del passat 21 de gener.
L'objectiu que persegueix és desbloquejar sòls urbans i urbanitzables per ampliar l'oferta d'habitatges
Una carretera tallada i mobilitzades dues màquines llevaneu