La nedadora intentarà per tercera vegada fer els 90 km que separen l'illa de la Península
Tita Llorens no tira la tovallola. La nedadora de Ciutadella tornarà a fer la travessa Eivissa-Xàbia el 2018, segons ha anunciat en una entrevista al programa ‘Feim Kilòmetres‘ d’IB3 Ràdio.
Serà la tercera vegada que intenta nedar els 90 kilòmetres que separen l’illa de la Península. En el seu darrer intent el passar mes de juliol, Llorens va haver d’abandonar després de 73 km i 37 hores de lluita a la mar.
Després de dos mesos d’inactivitat i recuperació física i anímica, aquest dilluns 2 d’octubre ha tornat als entrenaments per tornar-ho a intentar.
La Piscina Municipal de Ciutadella durà el nom de Tita Llorens després que l’Ajuntament ho hagi aprovat per unanimitat.
Escolta aquí l’entrevista completa de ‘Feim Kilòmetres’ a Tita Llorens
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Es tracta d'un britànic de 40 anys