El vehicle se n'ha sortit de la via i ha trabucat
Accident de trànsit aquest diumenge de matinada a l’autopista Ma-13. Ha ocorregut molt a prop de la sortida del Pont d’Inca. Un vehicle ha trabucat i el seu conductor hi ha quedat atrapat. Ha estat necessària l’actuació dels Bombers de Palma per alliberar-lo. Han inspeccionat també la zona per comprovar que no hi havia ningú al cotxe.
El conductor ha estat traslladat a Son Llàtzer, a on se li han fet les analítiques pertinents per determinar si conduïa sota els efectes d’alguna substància.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa
El dispositiu, amb més d'un centenar d'agents de la Policia Nacional i la policia local de Palma, ha permès intervenir diverses substàncies estupefaents, doblers en efectiu i esbucar set punts de venda