El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Tots ells procedeixen del Magreb
Immigrants arribats en pastera a les costes espanyoles. /SALVAMENT MARÍTIM
211Salvament Marítim ha rescatat aquesta matinada a 133 immigrants magrebins que creuaven l’estret de Gibraltar a bord de dues pasteres i els ha traslladat als ports gaditans de Tarifa i Barbate.
Fonts del dispositiu han indicat que la primera intervenció es va produir a la una de la matinada, quan la “Salvamar Arcturus” va rescatar a 43 homes i 3 dones del Magreb.
Un patruller de la Guàrdia Civil havia alertat al centre de coordinació de Tarifa de la presència de la pastera, els tripulants de la qual van ser desembarcats en aquesta mateixa localitat.
A les 04.00 hores, a la mateixa zona que la pastera anterior, a unes set milles al sud de Barbate, la “Salvamar Gadir” va rescatar als 63 homes, 7 dones i 17 menors, també magrebins, en una segona pastera.
En aquest cas els immigrants van ser portats al port Barbate, on igual que en el cas anterior, s’havia habilitat el dispositiu d’atenció soci-sanitària de Guàrdia Civil, Policia Nacional i Creu Vermella.
D’aquesta forma, continua la intensa arribada d’immigrants a les costes gaditanes, després que el dilluns es tanqués amb un total de 447 persones auxiliades per Salvament Marítim i la Guàrdia Civil en l’Estret.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran