Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Varen ser traslladats a un refugi per passar la nit
148
La Guàrdia Civil va rescatar tres joves, un d’ells menor d’edat, que, mentre duien a terme senderisme al Puig d’Alfàbia, a la Serra de Tramuntana, es varen deshidratar. Els fets varen tenir lloc aquest dijous, tal com informa aquest dissabte l’Institut Armat.
Es va rebre l’avís que uns joves no podien continuar amb la marxa. Quan els varen trobar estaven exhausts, desorientats i deshidratats i se’ls va oferir aigua, ingerint-ne fins a 10 litres. Els senderistes varen ser traslladats a un refugi on varen passar la nit.
La Guàrdia Civil recorda que la manca de preparació física, la sobreestimació de les possibilitats i la manca de previsió meteorològica són el denominador comú d’aquest tipus de rescat.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat