Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Salvament Marítim els ha traslladat directament al port d'Eivissa i estan en aparent bon estat de salut
Imatge d'arxiu d'una embarcació amb migrants a bord.
143Efectius de Salvament Marítim han rescatat aquesta matinada de dilluns un total de 8 persones, d’origen magrebí, enmig de la mar a 14 milles al sud de Formentera. Es tracta de 7 homes i una dona i tots estan en aparent bon estat de salut. L’incident s’ha produït passades les dotze i mitja del vespre, la matinada de diumenge a dilluns.
Els efectius de Salvament Marítim els han traslladat directament al port d’Eivissa on han passat a custòdia de la Policia Nacional.
Durant el 2024 s’han interceptat més de mig centenar d’embarcacions i 803 persones intentant entrar de manera irregular a les Illes Balears, és més del doble que en el mateix període de l’any passat, quan a finals de maig no s’havia arribat als quatre-cents migrants interceptats.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes
A conseqüència de la col·lisió, tots dos vehicles s'han pres foc
Ha estat una col·lisió posterior en marxa al quilòmetre 26 de la carretera vella de Sineu