Recuperen les tonades i cançons que cantaven antigament els treballadors
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Salvament Marítim els ha traslladat directament al port d'Eivissa i estan en aparent bon estat de salut
Imatge d'arxiu d'una embarcació amb migrants a bord.
168Efectius de Salvament Marítim han rescatat aquesta matinada de dilluns un total de 8 persones, d’origen magrebí, enmig de la mar a 14 milles al sud de Formentera. Es tracta de 7 homes i una dona i tots estan en aparent bon estat de salut. L’incident s’ha produït passades les dotze i mitja del vespre, la matinada de diumenge a dilluns.
Els efectius de Salvament Marítim els han traslladat directament al port d’Eivissa on han passat a custòdia de la Policia Nacional.
Durant el 2024 s’han interceptat més de mig centenar d’embarcacions i 803 persones intentant entrar de manera irregular a les Illes Balears, és més del doble que en el mateix període de l’any passat, quan a finals de maig no s’havia arribat als quatre-cents migrants interceptats.
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre