La Guàrdia Civil descobreix un narcopís a Son Servera i en deté tres homes
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
El darrer grup l'han localitzat en la matinada de dimarts al Torrent de Pareis
Els serveis d’emergències han rescatat fins a nou excursionistes a una mateixa zona de la Serra de Tramuntana, en menys de 24 hores. Els darrers en haver de menester ajuda, han estat un grup d’excursionistes polonesos que han estat auxiliats la matinada de dimarts al Torrent de Pareis.
Els fets han ocorregut a les dues de la matinada quan els Bombers de Mallorca han rebut l’avís que s’havien perdut vuit barranquistes polonesos. Havien arribat de vacances a Mallorca, expressament per fer torrents i volien enllaçar, en només una davallada i el mateix dia, els torrents del Gorg Blau, Sa Fosca i Pareis, tots tres seguits. Havien començat l’excursió a les 13 hores de dilluns.
A les 4 hores d’aquest dimarts han trobat sis dels vuit excursionistes a la part final de l’excursió, els altres dos, havien quedat aturats enrere, perquè una de les dones del grup estava cansada i tenia símptomes d’hipotèrmia. Després de rescatar el primer grup, els bombers i agents del grup de rescat en muntanya de la Guàrdia Civil (GREIM) l’han localitzada a les 5.30 hores, poc abans d’entrar a la zona de Sa Fosca.
Dilluns, Bombers de Mallorca i els especialistes en rescats de la Guàrdia Civil varen intervenir plegats en el rescat d’un altre excursionista al Torrent de Pareis. Havia caigut d’una altura de gairebé 6 metres. Patia un traumatisme al cap i s’havia romput diverses costelles. L’helicòpter de la Guàrdia Civil el va traslladar directament a l’hospital de Son Espases on continua ingressat a la UCI. Segons el darrer informe facilitat pels metges, es troba estable i la seva evolució és favorable.
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
L'incident ha obligat a tallar, parcialment, la carretera de Valldemossa, però ja s'ha restablit la circulació
Dos cavalls de pura raça menorquina participen en un esdeveniment a la Setmana de la Moda d'Alta Costura