Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

La Guàrdia Civil subratlla que va ser una maniobra "molt arriscada" a causa de l'escassa visibilitat a la zona per la presència de núvols
Ferit crític el passatger d’una moto en un accident a la carretera vella d’Inca
La Guàrdia Civil i Bombers de Mallorca van rescatar dijous passat a un home de 73 anys d’edat que havia sofert un ictus quan feia senderisme al Puig de Galatzó, el cim del qual està a 1.027 metres d’altura.
Els equips de rescat van arribar al cim de la muntanya, després de rebre l’avís d’emergència, i trobaren al grup de quatre excursionistes, un dels quals estava inconscient i necessitava “evacuació urgent”, ha informat la Guàrdia Civil.
Un helicòpter de la Guàrdia Civil va volar fins al cim, va hissar al ferit en una llitera i el va traslladar fins a l’Hospital Universitari Son Espases.
La Guàrdia Civil subratlla que va ser una maniobra “molt arriscada” a causa de l’escassa visibilitat a la zona per la presència de núvols que impedien al pilot tenir referències amb la superfície de la muntanya.
Mor atropellat un home que anava en bicicleta per l’autopista d’Inca
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades