Els Bombers de Mallorca han rescatat aquest Cap d’Any a un home, de 42 anys, que ha sofert diversos desmais en el Castell d’Alaró. Posteriorment, serveis sanitaris l’han traslladat fins a l’Hospital Són Llàtzer.
Segons han informat les autoritats, l’incident ha tingut lloc prop de les 21.46 hores del 31 de desembre, quan l’home ha sofert diversos acubaments. Els responsables de l’hostatgeria del Castell d’Alaró, a la qual l’home havia acudit per a celebrar Cap d’Any, han estat els qui han avisat a Bombers. A la seva arribada, l’home havia recuperat el coneixement. Així, ha pogut ser evacuat pel seu propi peu encara que, en tot moment, ha estat acompanyat dels Bombers, que l’han traslladat fins on es trobaven els serveis sanitaris.
Finalment, l’home ha estat traslladat en una ambulància fins a l’Hospital Són Llàtzer, a Palma, on ha estat atès pels serveis mèdics.
Una empresa de seguretat privada hi fa ara la instal·lació d'una sèrie de mesures electròniques obligatòries per a les joieries que suposen una inversió per a ella de fins a 10.000 €