Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Una ambulància el va traslladar a Can Misses, on el fill ha comunicat que es troba bé
96
La Policia Local de Santa Eulària ha rescatat de l’aigua, aquest divendres nit, a un home de 71 anys que s’havia precipitat a la mar de manera accidental, des d’uns tres metres d’altura, en la zona de Sa Caleta i Cas Capità.
Segons ha informat l’Ajuntament de Santa Eulària, el ferit ha estat traslladat a l’Hospital de Can Misses afectat per la quantitat d’aigua que s’havia empassat, el fred i algunes lesions superficials produïdes en colpejar-se contra les roques.
Fins al lloc es va desplaçar una patrulla que va localitzar a l’home agafat a unes roques, conscient, mig submergit i una mica atordit. Immediatament, els agents es van llançar a la mar. Finalment, l’home va reaccionar i va poder sortir de l’aigua amb l’auxili dels policies. Una ambulància el va traslladar poc després a Can Misses, on el fill ha comunicat que es troba bé.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
El marit de la víctima i diversos testimonis varen evitar que una dona fos introduïda per força dins un vehicle