Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Segons un testimoni, la dona estava en la vorera de la platja i s'ha caigut
69
Una dona, de 80 anys, que s’estava ofegant a la platja de Palmira, en Peguera (Calvià), ha estat aquest dissabte, al migdia, rescatada, en un primer moment, per uns banyistes i, posteriorment, atesa per socorristes i dues persones, identificades com a doctora i infermera.
Segons ha informat l’Ajuntament de Calvià, l’incident ha ocorregut sobre les 13.15 hores d’aquest dissabte, quan, segons un testimoni, la dona estava en la vorera de la platja i ha caigut. Aquest testimoni ha anat ràpidament fins on es trobava la dona i ha aconseguit incorporar-la, ajudant-la a sortir de l’aigua.
Just després, segons ha explicat el testimoni, la dona s’ha trobat pitjor, i s’ha desmaiat, quedant inconscient però respirant, moment en què ja ha estat atesa per socorristes.
Posteriorment, dues persones que s’han identificat com a doctora i infermera han atès la dona fins que ha arribat ambulància del 061 i l’ha traslladat conscient fins a una clínica privada pròxima.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
Ha estat una col·lisió posterior en marxa al quilòmetre 26 de la carretera vella de Sineu
En un informe recomana cercar alternatives i el Ministeri apunta a una solució en superfície