A Turquia, enmig de la tragèdia ocasionada pel terratrèmol d’Esmirna, amb més d’un centenar de morts, encara es produeixen bones notícies. Com la història d’Ayla, una boixa de 4 anys que ha sobreviscut durant gairebé quatre dies sota les runes d’un edifici.
Quan hi arribaren els equips de salvament, la trobaren a un espai entre la cuina i la rentadora. El primer que va demanar, va ser menjar, concretament pilotes.
La d’Ayla se suma a altres històries de supervivència com la d’una altra menor de 3 anys que ahir també fou salvada amb vida.
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos