Passen a disposició judicial els quatre individus acusats de cometre nombrosos robatoris a xalets de Mallorca
La Guàrdia Civil els va detenir dijous quan els varen interceptar prop de Manacor en haver robat a un domicili a Sant Joan
Ha ocorregut aquesta matinada de dijous i la mala mar i el vent han fet impossibles les tasques de remolc
Salvament Marítim ha hagut de rescatar una persona d’una embarcació després que la nau quedàs sense control. Ha estat aquesta matinada de dijous, a prop del Club Nàutic del Portitxol, a Palma. La mala mar i el vent han fet impossibles les tasques de remolc i l’únic tripulant del vaixell ha hagut de ser rescatat amb l’helicòpter Helimer 203.
De fet, les fortes ràfegues de vent, que en alguns punts de l’arxipèlag han superat i superaran els 100 quilòmetres per hora, es mantendran, almenys, fins dissabte.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La Guàrdia Civil els va detenir dijous quan els varen interceptar prop de Manacor en haver robat a un domicili a Sant Joan
Al tram que connecta l'autopista amb el Molinar