Els conductors professionals podran accedir a la jubilació anticipada
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits

El grup de rescat de Sóller dels Bombers de Mallorca ha hagut de socórrer l'animal que havia caigut i l'han traslladat amb una llitera fins a Son Tries
Ca ferit al Castellet d'Esporles aquest divendres. (Bombers de Mallorca)
51Un ca ha hagut de ser rescatat aquest divendres al matí a la zona des Castellet d’Esporles. A les 8h30, la propietària de l’animal ha avisat el grup de rescat de Sóller, pertanyent als Bombers de Mallorca, i ha explicat que el ca havia caigut i s’havia ferit a una pota. Tres agents dels bombers i un caporal han procedit a rescatar-lo i l’han traslladat amb una llitera fins a l’aparcament de Son Tries. Després l’han dut a la clínica veterinària.
Els rescats d’animals a muntanya són habituals i, tot i que no existeix una dotació específica dels Bombers de Mallorca, hi ha diferents grups de rescat de muntanya, depenent de la zona on es produeixi l’accident. Sí que existeix un grup de recerca caní, però no és específic per a zones de muntanya.
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits
Els agents de la Policia Nacional de Maó han escorcollat un domicili al carrer de Vasallo
El conductor del tractor ha resultat il·lès
Missatges de WhatsApp, fotos familiars i testimonis han servit perquè l'Audiència capgiri el testament