Avui s’ha sabut que agents de la Guàrdia Civil van rescatar dijous un senderista francès de 62 anys a la zona de sa Talaia d’Alcúdia, després de patir una caiguda accidental que li va provocar un fort cop al cap.
Segons ha informat avui diumenge la Guàrdia Civil en una nota de premsa, l’avís es va rebre dijous passat a primera hora de l’horabaixa. Tot seguit es va mobilitzar l’equip de rescat compost per personal de Rescat Especial d’Intervenció en Muntanya (Greim) i l’helicòpter de la Guàrdia Civil.
Els agents han relatat que donat l’abrupte del terreny es va realitzar un estacionari sobre un patí de l’aeronau, perquè baixessin els components del Greim amb material sanitari i socórrer a l’accidentat, que sagnava abundantment per una ferida al cap.
Finalment, i una vegada tapada la ferida, va ser traslladat al ferit a l’Hospital Son Espases.
Més de 250 centres educatius s'han sumat aquest divendres migdia a la iniciativa. Al vespre hi haurà una cantada popular simultània a places de tota l'illa
Els investigadors situen la casa de l'expresident del Govern espanyol com un nucli on es planificaven i dirigien les instruccions de més sensibilitat de la presumpta xarxa