L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
L'home va patir un fort cop al cap
73
Avui s’ha sabut que agents de la Guàrdia Civil van rescatar dijous un senderista francès de 62 anys a la zona de sa Talaia d’Alcúdia, després de patir una caiguda accidental que li va provocar un fort cop al cap.
Segons ha informat avui diumenge la Guàrdia Civil en una nota de premsa, l’avís es va rebre dijous passat a primera hora de l’horabaixa. Tot seguit es va mobilitzar l’equip de rescat compost per personal de Rescat Especial d’Intervenció en Muntanya (Greim) i l’helicòpter de la Guàrdia Civil.
Els agents han relatat que donat l’abrupte del terreny es va realitzar un estacionari sobre un patí de l’aeronau, perquè baixessin els components del Greim amb material sanitari i socórrer a l’accidentat, que sagnava abundantment per una ferida al cap.
Finalment, i una vegada tapada la ferida, va ser traslladat al ferit a l’Hospital Son Espases.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues